peRmata penyeRi.. =)

Saturday, 28 February 2015

kau kawan.

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

Bismillahirrahmanirrahim..

Entry ni aku tuju khas kepada seorang kawan juga merupakan sahabat, mungkin.

kredit

Aku kau bukanlah rapat sanagt, tidaklah selalu ada bersama tika senang mahupun susah.

Tika dilanda masalah juga aku bukanlah tempat yang kau tuju, begitu juga aku. Mungkin pernah tapi bukan kebiasaan.

Aku kau juga bukanlah selalu berhubung mata ke mata mahupun dalam talian.

Aku kau.. Ya, aku akui kita dalam dunia sedikit berbeza, punya kesibukan tersendiri dengan dunia sendiri. 

Jalan nya juga berbeza. Tapi aku tahu hala nya pasti sama. Ya. Hala yang sama.

Aku sangat hargai punya kenalan, kawan seperti kau. Ada pelajaran yang aku kutip dari kau. Terima kasih untuk itu.

Walau dalam diam.. hilang.. menyepi, kita tetap berhubung dalam doa masing masing. 

Syukur kepada Allah SWT hadirkan kau dalam kamus hidup aku. Alhamdulillah.

Kau.. harap kau kuat dalam meredah ranjau hidup ni, dunia ni hanya sebentar cuma, akhirat sana yang kekal abadi.. 

Semoga Allah SWT tunjukkan jalan Nya kepada kau.. aku juga.

Salam sayang..

Senyum..

p/s: kepada sesiapa juga yang baca ni aku mohon jasa balik kalian, luangkan sedikit masa berharga kalian untuk sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah ayah kawan aku. semoga roh arwah ditempatkan dikalangan insan yang dikasihi Allah SWT. Al-Fatihan.. aamiin..


3 comments:

  1. Al fatihah.....smoga beliau dtempatkan dikalangan orang yang beriman

    ReplyDelete
  2. Al fatihah.....smoga beliau dtempatkan dikalangan orang yang beriman

    ReplyDelete

Copyright © 2011 tulip keRdil. All Rights Reserved.