peRmata penyeRi.. =)

Monday, 12 December 2011

Ruang Rindu..

Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh..

Huh lama giler blog ni aku tak usik.. ni sume gara-gara gelombang assignment yang melanda aku baru-baru ni. Punyalah banyak beratur tunggu giliran untuk disiapkan, sampaikan tak sempat aku nak singgah kat blog aku yang da usang ni.. usah cakap nak singgah, jeling pun tak sempat..hehe

Tapi tu sume da berakhir untuk sem ni..hm Alhamdulillah segalanya selesai dengan jayanya dan result pun takdela menghampakan sangat walaupun tak membanggakan..(maksudnya biasa-biasa je la tu)..

Alhamdulillah..

Aku takde pape pun yang nak di'share'kan kat sini sekarang ni. cumanya nak singgah sekejap nak lepaskan rasa rindu kat blog ni je, erm kat korang-korang jugak.. huhu.. daa~

rindu..

p/s: Thanks atas sokongan korang-korang ea.. korang memang blogger yang terbaik..hehe <3



No comments:

Post a Comment

Copyright © 2011 tulip keRdil. All Rights Reserved.