peRmata penyeRi.. =)

Thursday, 24 March 2011

Hmm kerinduan barangkali...

Da lama gak aku tak update blog ni..ntah la sejak kebelakangan ni aku da mula sibuk..(sibuk ke??? huhu)
ye la dengan assignment nye yang betimbun, itu lagi, ini lagi, hmm macam2 lah haha.. sekarang pun still lagi dalam minggu2 critical huhu..banyak sangat keje nak kene buat (assignment la tu,assignment++). Kepala da mula beserabut da, tapi sempat plak aku lepak sini kan hihi..
erm ni saje je sebenarnya sebab nk release tension haha...



                              hahaha gile2 punye busy neh...

Walaupun keje banyak gile tapi kenapa la malas je rasa tangan ni nk buat. hihi.. Ada tak idea cam mana nak jadi rajin huhu.. Dulu ingat dengan ada nye blog ni buatkan aku jadi lagi rajin ('jadi lagi rajin' haha) tapi hmm hampeh, same je jugak.. Ingat malam ni nak buat hmm alih2 lepak sini pulak. adoi..

Kenapa eh bila bukak je buku, mulut pun tbukak sama(menguap ler), mata pulak nak tetutup je kejenye.huhuu... awal2 dapat assignment dulu berangan tak nk buat last2 minutes tapi..hmmm... tak boleh jadi neh!! aku kene wat sesuatu ni! hehehe...

stop.. buat assignment dulu hahahahaha...

doakan mudah-mudahan sempat siap.amin...daaa~

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2011 tulip keRdil. All Rights Reserved.