peRmata penyeRi.. =)

Wednesday, 2 March 2011

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang...


Alhamdulillah...jadi gak blog ni akhirnye haha. Erm actually aku bukan pe sj nk cube2. Hmm agak pelik sebenarnye untuk orang cam aku ni create blog. Ye la mana tak nya aku bukan suke mana pun nak mengarang or bercerita or papelah untuk d'post'kan kt blog neh.. Terasa cam leceh plak nak kena selalu update nye(alasan semata haha). Tapi tak kan la nak biakan kosong je kan..tak banyak pun tak pe la janji ad ye tak... opsssss sebelum terlupe thanks to my friend coz ajarkan aku buat blog ni.. Erm tq ya huhu...

Aku masih lagi duk pikir2 nape la aku wat blog ni hmmm.. (sambil tangan ngah main2 kat dagu tanda duk bepikir hehe). Ahh pedulikkan cam tak boleh pun orang cam aku ber'blog' kan haha... Aku ni baru nak mencube, tak reti pun lagi sebenarnya, banyak lagi yang kena belajar so sudi2kan lah bantu aku dalam ber'blog' ni ea..huu.

Aku ni sebenarnya lebih suke baca daripada menulis, maksud aku mengarang ni la.. Tapi disebabkan aku selalu je bace blog2 orang lain, dengan sendirinye tanpe dijemput2 minat nak wat blog ni datang.huu Ntah la rase cam best jer dorang ber'blog ni. 2 yang aku cube gak 2.huhu..
Tapi..(tapi lagi,tak abis2 ngan tapi haha) aku ni jenis yang tak berapa nak rajin cam korang takut jugak nanti blog ni terkubur begitu saje.. So aku harap dengan ada nye blog ni aku jadi rajin cam korang2 tak kira la dalam perkara apa sekali pun,ber'blog' ke study ke pape lah kan.

Hurm mata da terasa berat n mula mintak nak rehat da..jam pun da pukul berapa da,so aku rasa ada baik nya aku berenti kat cni dulu (bukan sebab malas tau..hihi) lagi pun esok ad kelas banyak benda nak kene buat..
Ada kelapangan nanti aku akan update n improve aku punye blog ni huhu.. daa.
wassalam..

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2011 tulip keRdil. All Rights Reserved.